O nama

Naša primarna djelatnost je prodaja i servisiranje medicinske i farmaceutske opreme.

Proma d.o.o.
Sarajevo

PROMA d.o.o. Sarajevo osnovana je 1990. godine sa osnovnom djelatnošću prometa opremom i repromaterijalima. Od 1997. godine se specijalizujemo za zastupanje u oblasti medicinske opreme.
Mirza Durmišević
Generalni direktor

Muamer Zuban
Tehnički direktor

Dino Jusufbegović
Direktor prodaje

1998. godine PROMA d.o.o. Sarajevo postaje generalni zastupnik međunarodne kompanije Getinge Švedska, najvećeg i vodećeg svjetskog proizvođača opreme za kontrolu infekcije (dezinfekcija, sterilizacija). Naredne godine se realizuje ugovor o isporuci opreme za centralnu sterilizaciju Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu. To je i danas jedna od referentnih instalacija Getinge-a na ovim prostorima.

Od tog perioda učešće Getinge-a na tržištu BiH se stalno povećava. Oko 90% kliničkih centara i bolnica u Bosni i Hercegovini ima instaliranu Getinge opremu. U farmaceutskoj industriji Bosne i Hercegovine, učešće Getinge opreme u programima sterilizacije je oko 95%.

U saradnji sa kompanijom Medika-Projekt iz Beograda, generalnog zastupnika Getinge-a za Srbiju i Crnu Goru, od 2006. godine realizovali smo nekoliko projekata u oblasti instalacije medicinskih gasova.

U historiji postojanja PROMA d.o.o. Sarajevo, 2007. godina ima posebno mjesto. Najkompletniju i najveću isporuku iz zastupničkog programa ostvarili smo u saradnji sa prvom privatnom kardiovaskularnom klinikom “Centar za srce BH Tuzla”, gdje je isporučena oprema za centralnu sterilizaciju, respiratori, blateksi, medicinski gasovi kao i dio namještaja.

Od većih projekata izdvajamo opremanje novih operacionih sala Sveučilišne kliničke bolnice Mostar (mašine za dezinfekciju i pranje instrumenata, stolni autoklavi, flusher desinfektori), instalacija centralne sterilizacije u Plavoj bolnici JZU UKC Tuzla, isporuka opreme iz programa Arjo za Ginekološku i Pedijatrijsku kliniku Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (kade za kupanje nepokretnih pacijenata, flusher desinfektori itd.)

Dobijanjem ISO 9001-2008 certifikata potvrđena je kvalitetna organizacija PROMA d.o.o. Sarajevo i ispunjen je jedan od važnih uslova za registraciju u Agenciji za lijekove i medicinska sredstva Bosne i Hercegovine.

2011. godine uvodimo program visokokvalitetnih švicarskih hirurških konaca proizvođača Assut Medical Sarl. Korisnici Assut Medical Sarl konaca su: Centar za srce BiH Tuzla, JU Kantonalna bolnica Zenica, ZU KB “Dr. Irfan Ljubijankić“ Bihać, Županijska bolnica “Dr. fra Mihovil Sučić“ Livno, JU Opća bolnica Konjic, JU Opća bolnica “Prim. dr. Abdulah Nakaš“, Sveučilišna klinička bolnica Mostar, Klinički centar Univerziteta u Sarajevu, UKC Banja Luka, Poliklinika Dr. Karabeg, Poliklinika Bejtović i Medicus Tešanj.

2012. godine PROMA d.o.o. Sarajevo je realizovala projekat “Uvođenje evropskih standarda i normi u sterilizaciji i dezinfekciji u četiri bolnice u Republici Srpskoj” – Bolnica Foča, Opšta bolnica Prijedor, Opšta bolnica Doboj i Opšta bolnica Zvornik. Ugovor je potpisan između kompanije Getinge iz Švedske i Fonda zdravstvenog osiguranja Republike Srpske, dok je PROMA d.o.o. Sarajevo bila posrednik u sklapanju ugovora, te je bila zadužena za instalaciju, puštanje u rad i edukaciju osoblja. U okviru ovog projekta ukupno je instalirano 65 uređaja Getinge u četiri bolnice.

Također, u našoj ponudi je i program kompanije Dycem – specijalne staze za sprječavanje infekcije, koje se instaliraju ispred prostora u kojima se zahtijeva poseban režim zaštite od infekcije (OP sale, intezivne njege). Instalirano je 14 staza u UKC Banja Luka i 2 staze u JU Opća bolnica “Prim. dr. Abdulah Nakaš”.

Isporučeno je 10 mašina za pranje i dezinfekciju instrumenata za novi OP blok KCUS-a.

Na Ginekološkoj klinici UKC Banja Luka zamijenjen je stari Getinge autoklav novim, što je pokazatelj lojalnosti i zadovoljstva korisnika Getinge autoklavom koji se koristio dugi niz godina.

2013. godine u saradnji sa kompanijom Vamed d.o.o. Banja Luka, isporučili smo opremu za centralnu sterilizaciju za Bolnicu Bijeljina i opremu za novu Centralnu sterilizaciju JU Kantonalna bolnica “Dr. Safet Mujić“ Mostar.

2016. godine je još jedna važna godina u kojoj smo potpisali ugovor o zastupanju Maquet programa.

U 2017. godini, za potrebe rada i djelovanja Sveučilišne kliničke bolnice Mostar, je isporučen CARDIOHELP Sistem, prvi uređaj takve vrste u Bosni i Hercegovini. U ZU Kantonalna bolnica “Dr. Irfan Ljubijankić“ Bihać, prema uslovima Austrijskog kredita izvršeno je opremanje centralne sterilizacije i nabavka anesteziološkog aparata.

U periodu od 2016. godine do 2018. godine smo izvršili opremanje JU Opća bolnica “Prim. dr. Abdulah Nakaš“ kojoj su blagovremeno i kvalitetno isporučeni vrhunski anesteziološki aparati, respiratori, operacioni stolovi i operacione lampe, autoklav i plazma sterilizacija.

2018. godine je potpisan i realizovan ugovor o nabavci koji se odnosi na nabavku, isporuku i puštanje u rad 30 autoklava, u lokalnim domovima zdravlja na području cijelog Kantona Sarajevo. Iste godine smo izvršili opremanje centralne sterilizacije JU Dom zdravlja Kantona Sarajevo, Dom zdravlja Tuzla i Dom zdravlja Banovići, a u UKC Banja Luka smo izvršili instalaciju i opremanje centralne sterilizacije po najvišim svjetskim standardima.

Posebno izdvajamo isporuku i instalaciju anestezioloških i respiratornih aparata, te aparata FREJA, najsavremenije metode za pripremu citostatika, koji će služiti za potrebe JZU UKC Tuzla. Za potrebe JU Kantonalna bolnica Zenica uspješno smo realizovali isporuku, montažu i puštanje u rad autoklava i respiratora.

Već duži niz godina prodajemo i isporučujemo sisteme za zbrinjavanje otpada, koji su, između ostalih isporučeni za JU KB “Dr. Safet Mujić“ Mostar, ZU Kantonalna bolnica “Dr. Irfan Ljubijankić“ Bihać i Bolnica Nevesinje.

Potpisan je ugovor o zastupanju kompanije Bactiguard iz Švedske, jedinog proizvođača antibakterijskih katetera u Evropi. Prvi put će pacijenti u BiH moći koristiti najmodernije katetere kojima se mogućnost infekcije smanjuje za 70% u odnosu na korištenje standardnih katetera.

Pored navedenih kompanija, ovlašteni smo distributeri kompanije Binder iz Njemačke, Lancera iz Francuske, te više vrhunskih kompanija u oblasti potrošnog materijala za sterilizaciju, bolničkog namještaja i aparata za dijagnostiku.

Posebnu pažnju posvećujemo zapošljavanju kvalitetnih kadrova i podršci korisnicima uz razvoj servisne službe. Trenutno imamo 15 stalno zaposlenih. Generalni direktor je magistar transfera modernih tehnologija, sa četiri godine radnog iskustva u Novo Nordisk-u u Kopenhagenu. U servisnoj službi su angažovani jedan inžinjer elektrotehnike, te dvojica tehničara sa specijalističkom edukacijom u Getinge akademiji.

Kao rezultat desetogodišnjeg stalnog napretka u organizaciji rada, povećanju tržišnog učešća, na godišnjem sastanku Getinge International u Ankari održanog od 18.03.-22.03.2013. godine, proglašeni smo za distributera godine u konkurenciji 25 zemalja Istočne i Centralne Evrope.

Ono što nas izdvaja od drugih

  • 1
    Brz odziv

    Nastojimo u što kraćem vremenskom roku ponuditi Vama najbolja moguća rješenja

  • 2
    Kvalitet

    Kvalitet je bitna i neophodna komponenta zdravstvene zaštite i obilježje svake aktivnosti koju
    provodimo u zdravstvu i medicini

  • 3
    Odgovornost

    Sve isporuke i servisi se ispunjavaju po dogovoru sa timom prodaje i tehničkim sektorom